fredag 2. april 2010

"Sukkersøtt utfordring #78"

Har laget et kort til Sukkersøtts utfordring #79. Fikk imidlertid ikke publisert den før torsdag kl. 22.00. Det har gått meg hus forbi at det var torsdag igår så jeg hadde all tid i verden... Trodde jeg! Ble rimelig irritert når jeg kom på at det var fredag i dag! Ser at andre har lagt til kort i dag, så jeg prøver meg allikevel, jeg!

Jeg har snudd på skissen og innsiden er sterkt inspirert av Camillas kort i siste nummer av Ett trykk! Her er mitt bidrag:





Jeg har brukt papirer fra Ladybug and friends og Panduro. Stemplene er fra Penny Black, Stempelglede og Inger Harding. Blomstene er fra Prima og lokal hobbybutikk.

3 kommentarer:

Jeanett sa...

Så utrolig mange flotte kort du har laget! Ble helt inspirert her :)

Pia sa...

wow så super flot kort i lækre farver og fine detaljer. Tusind tak for at du deltager på sukkersötts udfordring.
knus Pia

Merethe sa...

Så flott kort. Og nydelig innside da;-)