søndag 14. mars 2010

Skrappekammeret: Utfordring #3

Jeg har laget et kort til Skrappekammerets utfordring #3. Denne er som følger:

"Utfordring # 3 - Kammerpikenes Fargeglede; Scrapp i Svart/Hvitt - bli inspirert av Scrappekammerets farger!"

Jeg har for aller første gang laget et easelcard. Tok ikke bilde fra siden, så det er kanskje litt vanskelig å se...

Her er mitt bidrag:





Jeg har benyttet Bazzil canvas og dotted (?). Rammen og sommerfuglen er fra Kort og godt. Blonden er fra Panduro og det er også rammen som teksten er inne i. Papirhjertet er fra min lokale hobbybutikk, Anitas hobby og gaver. Bildet husker jeg ikke, men tror leverandøren heter Savagedesign (????). Blomstene har jeg laget ved å embosse swirlstempler på bazzil og så benytte hvitt embossingåunver på svart papir og svart pulver på hvitt. Blomstene er så punshet ut med retroflower punch medium og small. Jeg har også brukt Spellbinders dies og rubons alfabet fra ukjent leverandør.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig flott kort! Den rammen over teksten er bare råkul! :)

Takk for at du deltar!

Klem Cathrine på Scrappekammeret.

Guro sa...

Nydelig kort du har laget, veldig flott pyntet :-)
Veldig flott ramme og lekkert motiv.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem fra Guro

Anette sa...

Et nydelig kort du har laget!! Herlige rammer du har brukt ;) Og flott tekst!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem fra Anette (candy i bloggen min)

Linda S. L sa...

NYDELIG!! likte så godt den ramme-diesen og hjerte brikken :) :)
tusen takk for at du deltar på utfordringen vår på scrappekammeret!
klem fra linda/linsal

Yvonne sa...

Nydelig kort med flotte detaljer!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Linda W sa...

Dette var bare så nydelig. Likte blondene og den flotte ramma. Artig med easel kort..

Takk for at deltar, håper å se deg bidra en asnnen gang også. Linda på vegne av scrappekammeret:)

Gro sa...

For et herlig kort!
Så stilfullt og elegant... :-)

Ha en strålende kveld!

Gro

Karin Dahl sa...

Så utrolig flott et kort. Ønsker deg lykke til på utfordingen.
Har noe til deg i bloggen min.
Ønsker deg også en strålende påske.
Clemzy KarinD