søndag 21. februar 2010

Sukkersøtt: Utfordring #73-Til en venn

Sukkersøtts utfordring denne uken er som følger:

"Lag noe til en venn der inkluderer et dikt eller vers om venskab (NB dette skal ikke være et stemplet dikt)"

Jeg har laget et kort med et dikt jeg fant på en nettside. Glemte å notere navnet på nettstedet, men søkte på Google etter dikt om vennskap.

Kortet er holdt veldig enkelt med relativt lite pynt. Jeg synes at papirene er så nydelige at mer pynt ville vært overflødig!
Her er bidraget mitt:



På kortet har jeg brukt:

Papir: Bazzil og DCWV
Pynt: Roser fra min lokale hobbybutikk Anitas Hobby, blomst, sommerfugl fra Karen Marie Klip, halvperler og blonde fra Panduro

2 kommentarer:

Marte sa...

Så koselig kort med koselig sitat!! Tusen takk for at du deltar inne hos Sukkersött, lykke til! :)
Gode tanker fra Marte

Gro sa...

For et nydelig kort du har laget og med skikkelig koselige ord... :-)

Ha en fin kveld!

Gro