søndag 14. februar 2010

Motivet - Week 6 challenge

Jeg har lenge hatt lyst på et stempel fra Motivet og er stadig innom bloggen for å kikke litt... I dag oppdaget jeg at de har et gratis digistempel liggende ute for nedlasting. Jeg lastet ned stempelet og har derfor laget et kort til utfordringen for uke 6. Stemplene fra Motivet er bare så nydelige, så jeg må se å få ut fingeren og få kjøpt meg noen stempler snart!

I have wanted a stamp from Motivet for a long time. Because of that I often take a look at the blog and today I discovered that there was a free digistamp to download!I have used the cute stamp to participate on the Week 6 challenge.

Her er mitt bidrag til denne ukens utfordring:

This is my take on this weeks sketch:

1 kommentar:

Lynda Nielsen sa...

You did a Beautiful job, Isn't this a fabulous Digi image? Good Luck with this weeks challenge! =)
Hugs
Lynda